Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Νίκος Οικονομόπουλος - Κοίτα Με Μπορώ

Ακόμη μία προσεγμένη δισκογραφική κυκλοφορία από τον Νίκο Οικονομόπουλο που τα τελευταία χρόνια μας έχει συνηθίσει σε καλές μουσικές συνεργασίες. "Ένα μικρόφωνο κι εγώ" ο τίτλος του νέου του δίσκου που κυκλοφορεί από την Minos Emi και ένα από τα τραγούδια που μας άγγιξαν μέσα από το δίσκο του είναι το "Κοίτα Με Μπορώ" σε στίχους Αγγελικής Μακρυνιώτη και μουσική Βασίλη Γαβριηλίδη. Ένα άκουσμα αρκεί να σας πείσει!

Στίχοι:

 Όλα όπως τα ‘ξερες θα μείνουν
Στο τραπέζι τα κλειδιά σου, στο κρεβάτι η μεριά που προτιμάς
Να σε βρίσκω σε ό,τι αγγίζω, πως σε ακούω να νομίζω όταν γυρνάς
Όλα όπως τα ‘ξερες θα μείνουν
Ίδια ώρα τον καφέ μας πάντα εκεί στου καναπέ μας τη γωνιά
Στην οθόνη μια ταινία ήταν πάντα μια ευκαιρία για αγκαλιά

Κοίτα με μπορώ εδώ να σε αγαπάω
Το μέσα μου νεκρό, το σπίτι μας κενό
Κοίτα με κρατώ ακόμα πράγματα σου 
Αν τα χρειαστείς, όλα να είναι εδώ
Κοίτα με που ζω κι ας λείπει της καρδιάς μου το μισό
Κοίτα με μπορώ
 

Όλα όπως τα 'ξερες θα μείνουν
Ότι λείπεις θα αγνοήσω και πριν βγω θα σου τονίσω ''δεν αργώ''
Θα σε έχω δίχως σώμα, δε με ακούς μα λέω ακόμα ''σ' αγαπώ''
Όλα όπως τα 'ξερες θα μείνουν
Θα έρθεις δίπλα να καθίσεις, θέματα να μου αναλύσεις βαρετά
Κοίτα που αυτά μου λείπουν περισσότερο απ’ όλα τελικά

 Κοίτα με μπορώ εδώ να σε αγαπάω
Το μέσα μου νεκρό, το σπίτι μας κενό
Κοίτα με κρατώ ακόμα πράγματα σου 
 Αν τα χρειαστείς, όλα να είναι εδώ
Κοίτα με που ζω κι ας λείπει της καρδιάς μου το μισό



Κοίτα με μπορώ εδώ να σε αγαπάω
Το μέσα μου νεκρό, το σπίτι μας κενό
Κοίτα με κρατώ ακόμα πράγματα σου 
Αν τα χρειαστείς, όλα να είναι εδώ
Κοίτα με που ζω κι ας λείπει της καρδιάς μου το μισό
Κοίτα με μπορώ


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου