Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Έλλη Κοκκίνου - Μάτια Κλειστά

Παρά τα περίεργα γυρίσματα του καιρού το καλοκαίρι επιτέλους έφτασε και μαζί του και το ολοκαίνουριο ξεσηκωτικό τραγούδι της Έλλης Κοκκίνου από τη Spicy σε στίχους και μουσική Φοίβου που προβλέπεται ότι θα μας συνοδεύει καθ' όλη τη διάρκεια του. Και ο τίτλος αυτού; "Μάτια κλειστά", check it out!

Στίχοι:

Αν τύχει και μπροστά μου βρεθείς
Εγώ θα αλλάξω δρόμο
Γιατί οριστικά επιθυμώ

Μαζί σου να τελειώνω
Αυτό ζητάω μόνο


Μα, εσύ έχεις βρει τα κουμπιά μου
Κι ορίζεις τα συναισθήματα μου
Η καρδιά μου για εσένα χτυπά
Με ρίχνεις με δυο φιλιά σου
Και πέφτω ξανά στην αγκαλιά σου
Δικιά σου με μάτια κλειστά

Μα, εσύ έχεις βρει τα κουμπιά μου
Κι ορίζεις τα συναισθήματα μου
Η καρδιά μου για εσένα χτυπά
Με ρίχνεις με δυο φιλιά σου
Και πέφτω ξανά στην αγκαλιά σου
Δικιά σου με μάτια κλειστά


Αν μου τηλεφωνήσεις ξανά
Εγώ θα σου το κλείσω
Δε θέλω να έχουμε άλλη επαφή
Θέλω να προχωρήσω

Θέλω να προχωρήσω
Μα, εσύ έχεις βρει τα κουμπιά μου
Κι ορίζεις τα συναισθήματα μου
Η καρδιά μου για εσένα χτυπά
Με ρίχνεις με δυο φιλιά σου
Και πέφτω ξανά στην αγκαλιά σου
Δικιά σου με μάτια κλειστά

Μα, εσύ έχεις βρει τα κουμπιά μου
Κι ορίζεις τα συναισθήματα μου
Η καρδιά μου για εσένα χτυπά
Με ρίχνεις με δυο φιλιά σου
Και πέφτω ξανά στην αγκαλιά σου
Δικιά σου με μάτια κλειστά


Μα, εσύ έχεις βρει τα κουμπιά μου
Κι ορίζεις τα συναισθήματα μου
Η καρδιά μου για εσένα χτυπά
Με ρίχνεις με δυο φιλιά σου
Και πέφτω ξανά στην αγκαλιά σου
Δικιά σου με μάτια κλειστά


Λαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλα...

Μα, εσύ έχεις βρει τα κουμπιά μου
Κι ορίζεις τα συναισθήματα μου
Η καρδιά μου για εσένα χτυπά
Με ρίχνεις με δυο φιλιά σου
Και πέφτω ξανά στην αγκαλιά σου
Δικιά σου με μάτια κλειστά

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου