Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Social Issue_Οικογένεια!

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ   
Θεσμός ιερός ,ανυπέρβλητος ,μοναδικός ,διαχρονικός …πόσο  απέχουμε όμως από το πραγματικό της νόημα ?Οι γονείς ,τα αδέρφια μας είναι το υπόλοιπο του ίδιου μας του εαυτού .Είναι  το παρελθόν μας ,το παρόν και το μέλλον μας .Συχνά ακούω  τη  μητέρα μου να μου λέει πως η αδερφή μου θα είναι το στήριγμά μου στο μέλλον ,το ίδιο μου το αίμα ,ο άνθρωπος που ό ,τι  και αν γίνει θα είναι δίπλα μου και στα καλά και στα άσχημα . 
Σήμερα ,οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής ,ο ατομικισμός ,η έλλειψη ελεύθερου χρόνου έχουν επιφέρει μεταβολές  σε ποικίλους τομείς της καθημερινότητας  και της προσωπικής μας ζωής .Οι θεσμοί και οι αξίες χάνονται μέρα με τη μέρα .Έτσι και ο θεσμός της οικογένειας  έχει κλονιστεί σημαντικά . Πλέον ,τα παιδιά μεγαλώνουν σε πολλές περιπτώσεις μόνο με τον ένα γονιό ,μπορεί μάλιστα και να μην έχουν γνωρίσει καν τον άλλο. Και  ακόμα και αν έχουν την οικογένεια τους ,στερούνται τις γιαγιάδες και τους παππούδες .Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η αστικοποίηση ,η απομάκρυνση από τον τόπο καταγωγής ,η φυσική ροή των πραγμάτων που μας στερεί αγαπημένα μας πρόσωπα .  
Μιλώντας σαν ένας άνθρωπος με συναισθήματα και χωρίς το έντονο αίσθημα της ανεξαρτησίας που διακρίνει τους νέους της ηλικίας μου ,δεν διστάζω να εκδηλώνω άλλοτε τον θαυμασμό μου ,την αγάπη μου ,τα συναισθήματα που τρέφω για κάθε μέλος της οικογένειας μου ξεχωριστά .Και ξέρετε ποιο είναι το πιο όμορφο πράγμα ?Όταν αυτή η μια σου κουβέντα τους βλέπεις να τους κάνει τόσο ευτυχισμένους και χαρούμενους  και εσύ να έχεις το αίσθημα της πληρότητας βλέποντάς τους .Σας προτρέπω  συνεπώς  να τοδοκιμάσετε ανεπιφύλακτα .Μην ντραπείτε ,μην  δείχνετε σκληροί ,γιατί αυτές τις στιγμές θα θυμάστε . 
Ας μην αφήνουμε ,λοιπόν, τους θυμούς ,τα πείσματα και τους εγωισμούς να μας κυριεύουν .Ας το προσπαθήσουμε όλοι μας ,σαν ένα crash test του εαυτού μας .Δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα απολύτως ,αντιθέτως μόνο κερδισμένοι θα βγούμε . 

Natasa V.
(Special Guest Editor)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου