Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

I LIKE MOVIES_ "LOL" με Miley Cyrus!




LOL- H νέα ταινία της Demi Moore και της Miley Cyrus!!

ΥΠΟΘΕΣΗ:

 Σε ένα κόσμο που επικρατούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως YouTube, Twitter, και Facebook, η Λόλα και οι φίλες της προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές πιέσεις των γονιών, του σχολείου και της φιλίας…Μέσα από την σεξουαλική της αφύπνιση και τα αρχικά πειράματα με τα ναρκωτικά, η Λόλα αδιαφορεί για την μητέρα της που αγωνίζεται να ξεπεράσει το διαζύγιο της.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ TRAILER:


Η νέα ταινία LOL που βγήκε στις αίθουσες τον Μάιο και είναι διασκευή γαλλικής ταινίας “Laughing Out Loud” με πρωταγωνίστρια την Sophie Marceau.
Στην αμερικάνικη version πρωταγωνιστούν οι Miley Cyrus, Ashley Greene και η Demi Moore.

Η Miley υποδύεται τη Lola μια 15χρονη έφηβη. Η ταινία ασχολείται με τον έρωτα και τις φιλίες στο Λύκειο. Συγκεκριμένα, μετά την απόρριψη από το φίλο της η Lola αρχίζει να έχει βλέψεις για τον καλύτερο του φίλο. Έτσι παρατηρούμε να ξυπνάει η γυναίκα μέσα της και να πειραματίζεται με τα ναρκωτικά. Μέσα σε όλα αυτά, η 40χρονη μητέρα της, που την υποδύεται η Demi Moore, προσπαθεί να συνέλθει από το διαζύγιο της. Όταν το ημερολόγιο της Lola θα πέσει καταλάθος στα χέρια της μητέρας της, τότε η δεύτερη θα καταλάβε πόσο μεγάλο είναι το χάσμα που έχει δημιουργηθεί μεταξύ τους.


Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΥ:

Αν και η ταινία είναι διασκευή, της γαλλικής ταινίας "L.O.L" με την  Sophie Marceau, η αμερικάνικη εκδοχή κερδίζει περισσότερο το ενδιαφέρον μου, καθώς το κάστ είναι καλύτερο και πιο κοντά στα γούστα μου. Παρότι μου αρέσουν οι γαλλικές ταινίες (π.χ το παιδί με το ποδήλατο)! Η ταινία μου φάνηκε οικεία εξαιτίας της σύγχρονης οπτικής που έχει (αναφόρα σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και συμπεριφορές τις σύγχρονης νεολαίας) που μου θυμίζουν την πραγματικότητα της δικής μου κοινωνίας. Επιπρόσθετα η Miley Cyrus με τις τελευταίες τις δραστηριότητες στο κινηματογράφο προσπαθεί να ξεπηδήσει απο το ρόλο του μικρού κοριτσιού (βλ. Hannah Montana) αλλά παίζει σε ταινίες που ακολουθούν την ηλικία της (δηλαδή μιάς σύγχρονης έφηβης). Σε αυτή την ταινία είναι πιστική και άμεση...νομίζω πως μόνο θετικές εντυπώσεις μου αφήνει το κορίτσι με  την βαθιά χαρακτηριστική χροιά! Ελπίζω να την απολαύσετε!

Για Online προβολή πατήστε ΕΔΩ!

EvA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου